fredag 8 april 2011

vänder det?

Fredagen började kanske inte strålande med ytterligare en tvättmaskin men efter det så har det gått framåt. Febern lyser med sin frånvaro inne och solen lyser med sin närvaro ute. Hampus dricker vätskeersättning (dock utan att veta om det...eftersom jag blandar med annat gott) och han har varit på toaletten och kissat. Hurra!!!
Mamma som tycker att min son är snål efter pengar föreslog att jag skulle muta honom. Jag har numera bakvända kiosken, drick en skvätt yoghurt så får du en tia. Än så länge har han tjänat 20 kronor. Framsteg även om de kan tyckas vara små. Nu sitter han i soffan och spelar tevespel, jag har lagt mig i spel efter spel för att få se honom skratta och le. Det ni mina vänner är stort gjort av den här mamman.

1 kommentar:

Sara sa...

Ha ha, vi skrattade gott åt bakvända kiosken!! Smart idé! Skönt att ni verkar se en ljusning, låter som om Hampus varit lika dålig som Felix var, fast han slutade ju tack och lov inte äta och dricka! Matilda och jag hade en lindrigare variant.