söndag 17 april 2011

Det blev inte så mycket stress ändå idag. Jag lyckades byta bort fotbollsträning mot att fixa lunch. Så tyvärr vet jag inte hur det gick för Hampus, han var i alla fall ordentligt klädd: underställ, shorts och fotbollströja. Solklar fotbollsmundering i kyligt väder.
Efter att ha tryckt i oss lunch tog vi med oss två motsträvliga barn och gjorde Marieberg. Nyaste kusin-Harry ska få sig ett paket imorgon. Hur svårt var det inte att välja? Jösses hade jag bara haft lite mer stålars så hade han kunnat få kläder för några månader framöver. Tvingade bort mig själv ifrån ett par av affärerna när Elvira och jag köpt ett paket. Jag vet att Malin är hård på det där med antalet paket, ett paket räcker! Men det struntar vi i och ger ett par till ;-)

Imorgon ska barnen och jag fara till Laxå och beundra kinesharry. Kom just på att jag måste tvinga Bosse att fixa Noras storasysterpresent.

Inga kommentarer: