söndag 13 mars 2011

Som väntat har helgen gått i ett rasande tempo.
Söndagar betyder sedan någon månad tillbaka fotbollsträning för Hampus. Idag satt hela familjen i omklädningsrummet och väntade på honom. När träningen var slut kom han ut med tårar i ögonen. Orsaken var att han räddat en boll men att det blivit mål ändå. Stackars Hampus. Han har det verkligen jobbigt med det där att förlora och misslyckas. Jag kan bara intyga att han ärvt det efter mig, igår hade jag kunnat slänga ett bowlingklot på vem som helst, det gick apdåligt för mig!

Efter träningen blev det farmor och farfar för barnen och möbelaffären för mig och mannen. Affärens smartaste trick var att ha "bake-off" bullar i en fikahörna, doften spreds i affären och lockade såklart till sig oss. Slurp. Nytt soffbord fick följa med oss hem. Så fint så!

Inga kommentarer: