fredag 3 december 2010

julstämning

Idag har jag börjat slå in julklappar. Så mysigt, snö som faller utanför fönstren och barn som kivas! Det mesta till barnen har vi redan handlat men jag har ett par grejer till som ska handlas, det lutar åt att beställa på nätet. Smidigt att slippa trängas i leksaksaffärerna för det är såklart leksaker som ska slås in. Inga tråkiga paket med raggsockor! I år har jag den stora förmånen att få handla till barnen ifrån farmor och farfar, känns bra att veta vad som finns i paketen.

Ikväll ska jag iväg och träffa bästa innebandytjejerna, dricka glögg och byta julklappar. Javisst ja, rim var det...

På jobbet ska vi också ha ett julklappsbyte, i år blir det iform av återvinning. Det man ger ska vara något man har hemma men som man tröttnat på eller kanske inte längre använder. Jag klurar och klurar. Har ett par saker men vad ska jag välja?

Inga kommentarer: