lördag 9 oktober 2010

varmt bad

Av alla mina grejer på Blocket är det nu bara fönsterluckorna kvar. Någon intresserad? Jag kan tänka mig att pruta rejält ;-) Idag blev jag av med överblivna staketspjälor för ett par hundra. Jag är nöjd iaf.

Dagen började med innebandy och avslutades med innebandy då vi hejade på bästa grannen Magnus i Kumla. Han är grymt bra! Vi avvek från matchen då det återstod ca 10 minuter. Jag är glad och inte så lite förvånad över att båda barnen klarade av att hålla sig hyfsat stilla den långa tiden.

På förmiddagen blev det en tur till Hallsberg och Allébadet tillsammans med syster och Nora. Jag är verkligen en frysskit så det varma sköna vattnet i grodbassängen gillas mycket. Vägrar att tänka på kiss under tiden som jag sitter där tillsammans med en massa småbarn som säkert har blöja i vanliga fall. Alla verkade nöjda när vi efter badet intog lunch/fika utanför.

Inga kommentarer: