fredag 9 april 2010

min fredag

Jaha då satt man här en fredagkväll. Bosse jobbar...för det är väl det han gör!?
Barnen och jag har för den delen hunnit med en del skoj sedan jag hämtade dem på förskolan. Vi besökte Lagerbutiken (kulig affär vid Ericsson här i Kumla). Mitt första men absolut inte sista besök där. Sedan blev det kaffe och nybakt fullkornsbulle hos grannpappa och barn. När solen tittade fram så klev vi ut i deras inglasade uterum och tänka sig att det blev vardagsrumsvarmt där. Jag längtar! Taco's och snacks till Bolibompa. Nu sover skatterna så sött i sina sängar och jag väntar på att Solsidan ska börja. Klockrent program!

Imorgon börjar projekt trädgård med nedrivning av altan, uppgrävning av träd, målning av grund och...Nej kanske hinner vi inte allt imorgon. Jag hade ju tänkt ett besök på byggvaruhuset utan barn också

Inga kommentarer: