söndag 7 februari 2010

festligt var det här igår

Ont i tårna. Ont i rumpan (?) Ont i fingrarna.
Huvudet? Nix pix inte ett smack.

Igår hade vi 80-tals fest. Så gott som alla gäster hade ansträngt sig och letat fram 80-talskläder. Det var gamla kavajer, overaller, smycken och självklart var den blå mascaran på. Vinnaren av bästa utstyrsel hade hyrt sina kläder. Det kallar jag att gå in för det man gör. Själv hittade jag mina på Myrorna och Klädjätten.

På dansgolvet var det 80-tals musik, kulört ljus, rökmaskin och coola dancemoves som gällde.
Varför jag är vaken nu när barnen är hos farmor och mormor?! Jo min käre far ringde och väckte mig. Och nu är jag pigg som en mört!

1 kommentar:

Finnpajsaren sa...

Cool bild.
Men stackarns om Elvira! Åh så ont det måste gjort på de små fingrarna. Plutt...
Fick du ordning på raw-bilderna?