torsdag 26 november 2009

tankeställare

Ibland får man sig en tankeställare som gör att ens egna problem och bekymmer krymper. Jag är så glad att jag och min älskade familj lever och mår gott. Bara det är en så stor lycka att man kanske inte fattar det förrän något annat sker. Älskade älskade barn måtte inget ont hända er!


Ikväll finns mina tankar hos en underbar familj som just råkat ut för en fruktansvärd olycka. Jag lider med er. Håller tummar och tår för att det ska bli bra. Älskade barn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint skrivet Hanna. Jag antar att det var oss du menade... Man har verkligen värderat om livet. Och när det hade hänt och jag var ute på FB för första gången och såg att nån ojade sig över en utdragen tand så tänkte jag - vad är det för problem ??? Just nu känns det som om det inte finns några problem. Ha det bra och krama dina barn en extra gång ! Kram Marie