onsdag 23 september 2009

tråk tråk tråk

Jag har tappat min bloggförmåga.
Jag tänker nya inlägg hela tiden men det blir aldrig av att jag plitar ner dem.
Vardagen just nu handlar om: jobb, sjuka barn, jobb, matlagning, vård av barn. Kul grejer? Nä.


Just ikväll hade jag tänkt skrapa andra halvan av trappen. Blev det gjort? Nej. Bosse har köpt någon ny pryl som skulle kopplas in på 5 minuter. Har någon pryl någonsin kopplats in på 5 minuter? Nej, inte heller denna. Nu flera timmar senare kryper det fram att 2/3 grejer inte fungerar. Skit. Eftersom barnen sover så är det inte läge att köra varmluftspistol och färgskrapa. Jag ska försöka njuta av tystnaden och en Marabou chokladkaka istället.

3 kommentarer:

. sa...

Gött att det är fler än jag som hamnar i soffan med onyttigheter! (oavsett anledning...)

Therése sa...

Det är inte tråk att läsa, det är ju vår vardag.
5 min, ja det lät det.

Gillade bilden för ett tag sen på E som spejade från vita staketet.
Fick lust att låna nått staket för fotografering, hi hi
Kramis

Hanna sa...

Du är välkommen att låna staketet! De fula husen på andra sidan bjuder jag på.