tisdag 1 september 2009

hunnit allt?

Idag är jag bra. Eller bäst!

Dagen har gått i raketfart. Uppstigning med de bestyr som det medför. Tillfixning av barn. Jobb. Hämtning av barn. Lek och social samvaro. Middagslagning. Middagsätning med hela familjen samlad, hade varit trevligare om barnen gillat maten och inte kastat ananas och broccoli på golvet men man kan ju inte få allt. Nu är klockan snart 21 och jag är redo för sängen.



Hämtningar av lillfisen kommer att ske med skräckblandad förtjusning. Jag hoppas att hon kommer få vara frisk ett tag framöver nu så att hon kan komma in i förskolerutinerna. Dessutom vill jag inte vara hemma och VAB:a. Idag sa fröken att E varit hängig och klängig på eftermiddagen men att hon inte hade feber. (Hallå hon är en första klassens apunge har de inte märkt det?) Håll nu snällt era tummar för att ungen ska få vara frisk veckan ut i alla fall. Tack!

1 kommentar:

Camilla Krona sa...

Hej Hanna! Håller alla tummar jag har för att din lilla "apunge" ska få vara frisk.
Kram cAmilla