fredag 14 augusti 2009

träning

Så här ser det ut i spåret där jag springer.

Nu är det bara en vecka kvar till halvmaran som jag satte upp som mål den 30 maj. Jag är rejält nervös. Hur ska det gå? Sumpade jag mina chanser till en bra tid genom att slarva/inte orka med träningen förra veckan? Dessutom gjorde jag något knas idag med höger knä. Det värker. Illa. Nu är det vila som gäller fram till söndag, hoppas att det onda ger med sig.

Men för att summera dryga tre månaders träning så kan jag bara säga att jag är så glad att jag tagit mig i kragen och kommit iform. Jag är superpeppad till att fortsätta mot nya mål. Vad de målen blir vet jag inte riktigt just nu. Klassikern känns avlägset i och med skidåkningen... Jag vill klara att springa milen under 50 minuter och det vore så häftigt att klara 5 km under 20 minuter...men det kan jag nog bara drömma om!

2 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Det klarar du säkert!! Go girl.

Sara sa...

Vi håller tummarna och tror att du klarar det galant!

Kram Sara