tisdag 30 juni 2009

supersnurr

Härliga, härliga sommarväder. Jag älskar sol och värme! På jobbet börjar barnen bli besvärliga, de vill inte vara ute. Hrm! Imorgon har jag gjort en liten kupp, jag tar med mig två barn och åker till Djupadalsbadet. Haha! Sol, bad och skoj på arbetstid. Lyckat!

Idag upptäckte jag att Ica kan vara ett bra ställe om man lider av värmen ute. Jag hade med mig mina två juveler och skulle inhandla det nödvändigaste. Glömde listan i bilen och missade då en massa av grejerna. Surt! Sprang runt i halva affären och letade efter Elviras borttappade sko, jag hade den i själva verket i handen hela tiden...Snurrig? JA! 

Nu sover barnen och jag förbereder mat för kommande dagar. Just nu kyckling i ugnen. Bosse är ute på sin andra golfrunda för i år. Jag är lite sugen men när ska jag hinna det!?

Inga kommentarer: