fredag 12 juni 2009

backträning inte längre ett minne blott

När jag kom hem från jobbet vräkte regnet ner liksom det gjort hela dagen. Vi åt lite snabbt och for sedan in till Lek- och buslandet. Både E och H uppskattade besöket mycket. I nästan 2,5 timme orkade mamman och pappan.

Jag lovade mig själv igår att jag skulle springa en runda idag så det gjorde jag nu ikväll. Det blev en kortis på 32 minuter. Sprang backe för första gången sedan innebandytiden. jobbigt men lite skoj också. Backen var den ganska långa och flacka på cykelvägen från Sannahed in mot Kumla. Spännande att se om jag får någon träningsvärk. Jag ville provspringa nya skorna men eftersom det var så blött ute lät jag bli. Kul om de kan få vara fräscha lite längre.

Just nu sitter jag i föräldrahemmet och bloggar. Jag blev hämtad av mamma vid åttasnåret. Imorgon ska vi på bussresa med Laxå trädgårdsamatörer. Du får undra vad jag ska med och göra. Jag ska leta nummer, umgås med mamma, Jan och syster, kolla schyssta trädgårdar och njuta av att vara Hanna.

1 kommentar:

Pz2 sa...

Vilken härlig dag du förmodligen har haft idag =)