lördag 16 maj 2009

vardag som helg

Här stiger vi upp tidigt. Imorse for jag runt värre än vanligt. Jag skulle iväg och träna innebandy innan vi skulle skjutsa barnen till pappa och Carina. Väskor skulle packas. Skötselanvisningar på barnen skulle skrivas osv. Straxt före halv nio kom vi iaf iväg. Tyvärr var det dålig uppslutning på innebandyn så vi åkte direkt vidare mot Ribbohyttan. Barnen lämnades och Bosse och jag åkte in till stan. Efter lite stressande insåg jag att det var rätt skönt att strosa, titta och strosa vidare. Nu under eftermiddagen har jag läst en massa i min bok "Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist. Den är ruskig, jag passar på att läsa nu när det är ljust ute.

Saknar mina älsklingar!

1 kommentar:

Therése sa...

Ååå, är det samma som filmen med samma namn!? Jag lurade på att köpa den. Jag är ju oxå larvig med min extrema fantasi och det som jag inte kan se i mörkret, hua...
Men kan man hålla sig borta från lite skräck?!? näpp, det har en dragningsförmåga