fredag 13 mars 2009

stranden eller vassen

Det är frågan. Nu har jag klarat 5 hela dagar utan en enda onyttig grej, eller okej jag drack ett glas öl nu ikväll. Veckan har varit hård:

Tisdag: tårta och nybakade muffins på jobbet
Onsdag: superläckra, stora, hembakade kakor på gympan
Torsdag: hittade en tablettask i kösskåpet
Fredag: fredagsfika på jobbet, lösgodis + nyligen upptäckt chipspåse i skafferiet

Jag tänker HELA tiden på godis. När ska sockret sluta spöka runt i min hjärna? 
Jag vill ju inte ligga på stranden och se ut som en dräktig ko!
Kanske borde skriva ut den här bilden och sätta den på kylskåpsdörren (och skafferidörren)

2 kommentarer:

. sa...

Har jag inte sagt åt dig att radera den där bilden?! Jag vill inte att du publicerar mig i bloggen utan att fråga om lov ;-)

Linda sa...

Hahaha va söt =)