söndag 15 mars 2009

rätt låt vann!

Jag hejade på vinnarlåten och vinnartjejen. Har nog aldrig hänt förut. Jag till och med kollade på tillställningen samtidigt som en god sallad avnjöts efter bowlandet. Två timmars bowling varav första halvtimmen bestod av uselt spel, sen gick det bättre och nästan bäst! 
Tack Malin och Micke för att ni bjöd på en kanonkväll!

Jag var stenhård igår, vatten och en sallad var det enda jag åt! Chips och ostbågar räknas väl annars inte som sött? Strunt samma speciellt nyttigt är det ju inte. Nu har Bosse utmanat mig, han ska också sluta med godis och så får vi se vem som håller det längst. Egentligen hade jag inte tänkt sluta helt men det kanske är lika bra att görs det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska nog göra som du jag med, bilden med den dräktiga kon var ett alldeles lysande exempel på vad man inte vill.Tror på att det är allt eller inget som gäller alltså totalstopp på sötsaker!
Kram

. sa...

Stackars dig, det fanns ju lite att välja på så det måste ha varit tufft!