torsdag 18 december 2008

min julklapp

(En liten titt på vad jag kan åstadkomma med mitt nya objektiv)

Nu är den här! Min alldeles egna julklapp till mig själv. Som Jocke gissade så är det ett objektiv. För den som bryr sig så är det ett Minolta AF 50/1,7. Jag är såååå glad att jag köpt det, och då har jag ändå bara hunnit prova det en minikort stund nu i taklampans sken. Köpte det på annons på fotosidan, alltid nervöst från det att man satt in pengarna tills paketet är öppnat och inspekterat. Men G.B i skåne var en reko kille. 

3 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Men åh vad skoj!!
Ännu fler bilder att spana in hos dig nu då. Good nite!

Anonym sa...

Bra grej, hela familjen får ju njuta av klappen. Fast du! ska man inte öppna klappar på julafton!? (-;

Hanna sa...

Jo men jag är vuxen och bestämmer!!!