söndag 9 november 2008

fars dag

Fars dag borde betyda frukost på sängen för mannen men hur gör man det med en vällingsugen bebis och en studsig 3-åring?! Två finfina paket överlämnades ihop med ett glas O'boy. Ny halsduk och en tidning med en massa dravel om tv-apparater o.dy.

Dagen har sedan tillbringats hos två av tre pappor. Min bästa Jan, hoppas du haft en trevlig fars dag du också! En dag som denna har inneburit fika och tårta. Jag älskar tårta (och fika...) Aldrig förr har det varit ett bättre tillfälle att börja ett nytt liv, min mage håller på att anta ny form :-(
Kanske ska försöka mig på ett liv i avhållsamhet liksom Sara gjort.

Tjoho imorgon är det måndag och min nya kurs börjar!!!
Lite tjuvstart idag redan med inloggning på Flickr och ny blogg. Mycket smidigt att gå på kurs när den håller till på nätet och finns tillgänglig när man har tid. Nu ska jag ägna en stund åt Flickr, en ny värld för mig.

Inga kommentarer: