tisdag 21 oktober 2008

uppe i ottan

Exakt 05.08 vaknade båda sötnosarna idag. Hur är det möjligt? Den frågan har jag ställt till mig själv ett par gånger under dagen. Jag har inget svar. Nu var det ju inte så att jag studsade upp då men jag fick minsann inte sova en blund till och före 06 var jag nere och fixade välling. Trots den tidiga uppstigningen så har dagen varit bra. Öppen förskola, mat hos farmor och farfar, klippning av Hampus hos familjen Fastberg (tack tack!) och sist men inte minst egen tid på Ica Maxi. Jippi! Jag njöt av varje minut.

Imorgon väntar fotografering för barnen. Elvira (och hampus) tycks inte förstå innebörden, idag har E fått en "puck" (eller klubba...) under ögat och ramlat och klippt lilla huvudet i en vass kant. Hoppas att det inte är blåmärken imorgon.

Inga kommentarer: