fredag 17 oktober 2008

min telefonbok

snodde en lite kul lista att fylla ut tiden och bloggen med

Har du kysst nummer 7? -Pizzeria Aramis...
Brukar du hänga med nummer 19? -Nä en jobbarkompis på 60+
Gillar du nummer 26? -Jo en gammal kompis. Hon är alla tiders!
Är nummer 15 din bästis? -Inte bästis, Helena och jag brukar "hänga" på öppna förskolan.
Är nummer 11 en sötnos? -Nä (inga namn)
Älskar du nummer 10? -Nej, en gammal klasskompis jag inte träffar alltför ofta.
Är nummer 20 bra? -BÄST det är min Jan.
Har du träffat nummer 9 i veckan? -Svärisarna, nej de har jag inte sett till i veckan.
Har nummer 16 gått i samma klass som du? - Nej.
Vet du om nummer 31 har ett förhållande? - Japp med min Jan, hihi, det var ju mammas plats.

1 kommentar:

Camilla Krona sa...

Hej Hanna!
Det var en rolig liten lista.
fnissade lite för mej själv.
Kanske jag 2lånar" den och gör den jag med.
Du är en otroligt skicklig fotograf. gillar verkligen bilderna.
Kram camilla