lördag 7 juli 2012

070707

Idag har vi bröllopsdag. Träbröllopsdag kallas det visst.
Firar gör vi genom att se Pearl Jam i Stockholm och att montera nyinköpta trädgårdsmöbler. Ja alltså mannen firar i Stockholm och jag hemma på baksidan. Det gäller att dela upp sig så att man inte tröttnar.

Nu ska jag duscha världens skitigaste ungar. De är helnöjda efter ännu en dag med massor av lek. Elvira har dessutom varit bästa fixartjejen ihop med mig i trädgården. Efter duschen blir det kvällsmat, godis och film eftersom barnprogrammen då är slut sedan länge.

2 kommentarer:

. sa...

What?! Kvällsmat, dusch, film och GODIS efter klockan 19! Har ni ingen ordning på torpet längre?!

Hanna sa...

Nix, sommarlov och pappa på vift betyder att jag släpper på allt! Men nu var det så bra att barnprogrammen höll på ända till 20.00 så det blidde ingen film utan alla slängdes i säng då. Skönt för mig nu!