söndag 11 mars 2012

spring i benen

Sådär pappa! Ser du att jag ändrat siffrorna till höger?

Idag har jag haft en otroligt skön dag med mycket utevistelse och sol. Härligt! Känns välbehövligt med frisk luft också efter våra sjukdomar. Hoppas att vädret håller i sig så att det blir uteförskola för dottern nästa vecka, vill inte ha tillbaka magsjukan (eller febern)

Som grädde på moset tog jag mig ut i spåret för att springa 5 km så snabbt jag orkade. Jag kan ju inte springa bara för att springa och tycka att det är skönt, nej Hanna måste slå världsrekord. Varje gång. Jag orkade i 2,5 km snabbt sedan fick jag tvinga mig själv att ta ett varv till. Det blev en lugn inledning på det andra varvet men på slutet körde jag fartlek mellan stolparna. Landade på 24:15 på mina 5 km. Mycket nöjd. Spåret var fortfarande i mjukaste/lerigaste laget.

Inga kommentarer: