fredag 2 mars 2012

fredag

Jag är trött så att ögonen slår igen. Faktiskt somnade jag på soffan med både film och bok alldeles nyss.
En lång vecka, en lång dag är till ända.
Efter en jobbig lämning av ledsen Elvira fick jag ta en omväg till jobbet eftersom Blackstabacken sanerades efter en trafikolycka. En polisman stod mitt ivägen så det var bara att lyda.
Arbetsdagen avslutades med en mindre ångestattack som till sist redde ut sig.
Glada fredagspirriga barn hämtades och bilen tvättades.
Fredagsträning blev ett cirkelpass och jag körde för fullt. Har haft dåligt med träningsvärk de senaste gångerna...det lär jag inte ha imorgon!

Dags att sova. Imorgon blir det Karlstad och FBK för Hampus och Bosse. Elvira och jag ska rodda ihop ett barnkalas för sex förväntansfulla 4-5 åringar.

Inga kommentarer: