tisdag 4 januari 2011

vad långsamt tiden går idag

Klarar jag den här veckan utan att småäta godis och annat så klarar jag allt!

Hemma och ledig, bara det gör det extra svårt att inte hitta på anledningar att småfika lite hela tiden. Lägg därtill två speedade barn som vill leka. Leka med mamman. Mamman måste ha choklad för att orka leka mera! Spela spel och pussla tycker jag är helt okej så jag fårstyra in leken på det nu för att klara eftermiddagen. Tiden går sakta idag. På förmiddagen hade vi leksällskap här, först lekte Elvira och kompisen, Hampus tjurade. Sedan lekte Hampus och kompisen, Elvira grinade. Kul, tack för att ni kom Sara!

1 kommentar:

Sara sa...

Ha ha ha! Ja, det var kul! Mina barn var i alla fall jättenöjda! F somnade gott redan innan vi hann förbi lilla lekparken hos er! Såg dock ingen aktivitet på förskolan på hemvägen heller... Ses imorgon! Kram