söndag 16 januari 2011

det blev en bra helg

Det blev inte mycket gjort i helgen.
I lördags promenerade hela familjen till stora ica och handlade lördagsgodis. Storebror knatade på, det var väl godispåsen som höll ihop honom. Långt att gå för korta ben. Vi fick besök av mamma och Jan. De hade varit och tittat på braskaminer så nu blev vi ändå mer sugna på att installeraen här också. Till våren är det tänkt...
Idag har vi badat tillsammans med systers familj. Lillasyster var modigast och vågade hoppa från kanten på det djupaste i djupa bassängen. Eller mamman var modigast för jag vågade hoppa från svikten! Vi hade besök av farbror M. Hampus har varit på kalas hos en förskolekompis och sedan har det varit lek med kompisen resten av kvällen.

Mycket tid för mys och pys. Känns som en bra helg och imorgon är det dags för bästa jobbet igen.

Men först SOLSIDAN. Jag har skyhöga förväntningar, har flera gånger idag garvat åt "reklamsnutten". Bara 21 minuter kvar.

1 kommentar:

. sa...

Jag hade också garvat gott åt "sluta stirra Fredrik", hur kul jag tyckte att det var inser nog alla när dottern igår eftermiddag gick runt och sa just "sluta stirra"...
Första avsnittet levde upp till min också höga förväntningar, längtar till nästa!