fredag 31 december 2010

jag övar på att vara vaken länge

Okej klockan har tickat över midnatt och jag är vaken! Tränar inför imorgon eller har bara inte hunnit lägga mig. Bosse och jag har tapetserat en vägg i Elviras "mäjkovade" rum. Jag blev nöjd och hoppas och tror att lilla hjärtat också ska bli det. Orkar inte lägga in bilder nu utan det kommer en annan dag.

Imorgon ska jag nog slå till och boka in en liten resa för hela familjen till sommaren. När tror ni att vi får varmast i Sverige? Juni eller juli? Äh skit samma skönt att komma bort och få leva glidarliv en vecka. Så får det bli! Hade en trisslott att hoppas på idag men den sket sig, inte ens 1/4 hundring vann jag.

2 kommentarer:

Sara sa...

Oj, kul med mäjkåver! Men sover inte Elvira så här dags?? ;o) Vi kommer gärna och tittar nån dag! Kram

Hanna sa...

Jo hon sov så gott i vårt rum, i vår säng... Ni är välkomna, jag är ledig mån-tors nästa vecka.